Poniższe OWH mają zastosowanie do wszystkich zamówień składanych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego przez konsumentów i przedsiębiorców.
Konsumentem jest każda osoba fizyczna, która zawiera transakcję prawną w celach, które w przeważającej mierze nie są ani handlowe, ani związane z prowadzeniem działalności na własny rachunek. Przedsiębiorca to osoba fizyczna, prawna lub spółka osobowa posiadająca zdolność prawną, która przy zawieraniu czynności prawnej działa w ramach swojej działalności gospodarczej lub zawodowej prowadzonej na własny rachunek.
W odniesieniu do przedsiębiorców zastosowanie mają następujące postanowienia: Jeżeli przedsiębiorca stosuje sprzeczne lub uzupełniające ogólne warunki handlowe, ich ważność jest niniejszym kwestionowana; staną się one częścią umowy tylko wtedy, gdy wyraźnie się na nie zgodzimy.
Umowa kupna została zawarta z Stickerpoint GmbH.
Umieszczając produkty w sklepie internetowym, składamy wiążącą ofertę zawarcia umowy na te produkty. Możesz najpierw umieścić nasze produkty w koszyku bez zobowiązań i sprawdzić swoje wpisy przed wysłaniem. Użytkownik może skorygować swoje wiążące zamówienie w dowolnym momencie, korzystając z pomocy korekcyjnych dostarczonych i wyjaśnionych w tym celu w procesie składania zamówienia. Umowa zostaje zawarta w momencie zaakceptowania oferty na towary znajdujące się w koszyku poprzez kliknięcie przycisku zamówienia. Natychmiast po wysłaniu zamówienia użytkownik otrzyma kolejne potwierdzenie pocztą elektroniczną.
Języki dostępne do zawarcia umowy: Niemiecki
Zapisujemy tekst umowy i wysyłamy dane zamówienia oraz nasze OWH w formie tekstowej. Ze względów bezpieczeństwa tekst umowy nie jest już dostępny przez Internet.
Do podanych cen produktów doliczane są koszty wysyłki. Więcej informacji na temat kosztów wysyłki można znaleźć w ofertach.
Dostarczamy wyłącznie drogą wysyłkową. Niestety nie ma możliwości samodzielnego odbioru towaru.
Następujące metody płatności są ogólnie dostępne w naszym sklepie:
Przedpłata
Jeśli wybierzesz płatność z góry, przekażemy Ci nasze dane bankowe w osobnej wiadomości e-mail i dostarczymy towary po otrzymaniu płatności..
PayPal, PayPal Express
Aby zapłacić kwotę faktury za pośrednictwem dostawcy usług płatniczych PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A, 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg ("PayPal"), użytkownik musi być zarejestrowany w systemie PayPal, podać swoje dane dostępowe i potwierdzić instrukcję płatności.
Transakcja płatności jest przeprowadzana przez PayPal natychmiast po złożeniu zamówienia. Dalsze instrukcje otrzymasz w procesie składania zamówienia.
PayPal może oferować zarejestrowanym klientom PayPal wybranym zgodnie z własnymi kryteriami dalsze sposoby płatności na koncie klienta. Nie mamy jednak wpływu na oferowanie tych metod; dalsze indywidualnie oferowane sposoby płatności dotyczą stosunku prawnego użytkownika z firmą PayPal. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na koncie PayPal.
Sofort by Klarna
Aby zapłacić kwotę faktury za pośrednictwem dostawcy usług płatniczych Sofort GmbH, Theresienhöhe 12, 80339 Monachium, musisz mieć konto bankowe aktywowane dla bankowości internetowej, odpowiednio się zidentyfikować i potwierdzić instrukcję płatności. Twoje konto zostanie obciążone natychmiast po złożeniu zamówienia. Dalsze instrukcje otrzymasz w procesie składania zamówienia.
Konsumenci są uprawnieni do ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, jak opisano w polityce anulowania. Przedsiębiorcom nie przysługuje dobrowolne prawo odstąpienia od umowy.
Towary pozostają naszą własnością do momentu pełnej zapłaty.
W przypadku przedsiębiorców obowiązują dodatkowo następujące postanowienia: Zastrzegamy sobie prawo własności towarów do czasu całkowitego uregulowania wszystkich roszczeń wynikających z trwających stosunków handlowych. Użytkownik może odsprzedać zastrzeżone towary w ramach zwykłej działalności gospodarczej; użytkownik ceduje na nas z góry wszystkie roszczenia wynikające z tej odsprzedaży - niezależnie od połączenia lub zmieszania zastrzeżonego towaru z nowym towarem - w wysokości kwoty faktury, a my akceptujemy tę cesję. Użytkownik pozostaje upoważniony do dochodzenia roszczeń, ale możemy również sami dochodzić roszczeń, o ile użytkownik nie wywiąże się ze swoich zobowiązań płatniczych. Zwolnimy zabezpieczenia, do których jesteśmy uprawnieni na Twoje żądanie, o ile możliwa do zrealizowania wartość zabezpieczeń przekracza wartość zaległych roszczeń o więcej niż 10 %..
Konsumentów obowiązują następujące zasady: Jeśli towary zostaną dostarczone z widocznymi uszkodzeniami transportowymi, należy jak najszybciej zgłosić reklamację do firmy kurierskiej i niezwłocznie skontaktować się z nami. Zaniechanie złożenia reklamacji lub skontaktowania się z nami nie ma żadnych konsekwencji dla roszczeń prawnych i ich egzekwowania, w szczególności praw gwarancyjnych.. Pomagają nam one jednak w dochodzeniu własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczenia transportowego..
Dotyczy przedsiębiorców: Ryzyko przypadkowej utraty i przypadkowego pogorszenia stanu przechodzi na użytkownika z chwilą dostarczenia przez nas przedmiotu spedytorowi, przewoźnikowi lub osobie bądź instytucji w inny sposób wyznaczonej do realizacji wysyłki..
O ile poniżej wyraźnie nie uzgodniono inaczej, obowiązuje ustawowe prawo do odpowiedzialności za wady.
Poniższe ograniczenia i skrócenia terminów nie dotyczą roszczeń z tytułu szkód wyrządzonych przez nas, naszych przedstawicieli prawnych lub pomocników
Ograniczenia dla przedsiębiorców
W odniesieniu do przedsiębiorców jako porozumienie co do jakości towaru obowiązują wyłącznie informacje własne oraz opisy produktów producenta, które zostały zawarte w umowie; Nie ponosimy odpowiedzialności za publiczne wypowiedzi producenta lub inne wypowiedzi reklamowe. Dla przedsiębiorców termin przedawnienia roszczeń z tytułu wad nowo wyprodukowanych rzeczy wynosi rok od przejścia ryzyka.
Ustawowe terminy przedawnienia roszczeń zwrotnych zgodnie z § 445a BGB pozostają nienaruszone.
Obowiązek zbadania i zawiadomienia o wadach, o którym mowa w § 377 niemieckiego kodeksu handlowego (HGB), dotyczy handlowców. W przypadku pominięcia uregulowanego tam powiadomienia towar uważa się za przyjęty, chyba że występuje wada, której nie można było rozpoznać podczas oględzin. Nie dotyczy to sytuacji, gdy podstępnie zatailiśmy wadę.
Informacje o ewentualnych dodatkowych gwarancjach i ich dokładnych warunkach można znaleźć przy produkcie oraz na specjalnych stronach informacyjnych w sklepie internetowym.
Zawsze ponosimy pełną odpowiedzialność za roszczenia wynikające ze szkód wyrządzonych przez nas, naszych przedstawicieli prawnych lub zastępców
W przypadku naruszenia istotnych zobowiązań umownych, których wypełnienie jest niezbędne do prawidłowego wykonania umowy i na których przestrzeganiu partner umowy może regularnie polegać (obowiązki kardynalne) z powodu lekkiego zaniedbania ze strony nas, naszych przedstawicieli prawnych lub pomocników, wysokość odpowiedzialności jest ograniczona do szkód, które można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy i których wystąpienia należy się spodziewać.
W pozostałym zakresie roszczenia odszkodowawcze są wykluczone.
Poddaliśmy się następującym kodeksom postępowania:
Złożone u nas zamówienia możesz bezpłatnie chronić do wartości zamówienia 100 euro dzięki ochronie kupującego Trusted Shops AG. Ponadto Trusted Shops oferuje płatną ochronę wraz z gwarantem. Obowiązują warunki ochrony kupujących Trusted Shops, ty hier znajdować. Ochrona kupującego kończy się poprzez kliknięcie odpowiednio oznaczonego przycisku na tzw. karcie zaufania, która pojawia się jako wyskakujące okienko na stronie podziękowania za zamówienie po złożeniu zamówienia. Aby móc zaoferować Ci ochronę kupującego, Trustcard musi mieć dostęp do danych zamówienia, które są przechowywane w pamięci podręcznej Twojej przeglądarki. Dostęp jest tylko lokalny i żadne dane zamówienia nie są przesyłane do Trusted Shops, dopóki nie zdecydujesz się aktywnie na ochronę kupującego lub nie wyrazisz zgody na przesyłanie danych zamówienia do Trusted Shops. Jeśli wyraziłeś zgodę, do Trusted Shops zostanie przesłana wartość skrótu Twojego adresu e-mail oraz numeru zamówienia i kwoty zamówienia. Jeśli jesteś już zarejestrowany w programie ochrony kupujących, Twoje zamówienie zostanie automatycznie zabezpieczone. Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowany w programie ochrony kupujących, możesz zarejestrować się za pomocą Trustcard, jak opisano powyżej. Informacje na temat ochrony danych w Trusted Shops są dołączone do warunków ochrony kupującego, do których link znajduje się powyżej.
Komisja Europejska zapewnia platformę do internetowego rozstrzygania sporów (OS) ty hier znajdować. Nie jesteśmy zobowiązani ani chętni do udziału w procedurze rozstrzygania sporów przed konsumencką radą arbitrażową.
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, zastosowanie ma prawo niemieckie z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o sprzedaży.
Jeśli jesteś handlowcem w rozumieniu Kodeksu Handlowego, osobą prawną prawa publicznego lub specjalnym funduszem prawa publicznego, wyłącznym miejscem jurysdykcji dla wszystkich sporów wynikających ze stosunków umownych między nami a Tobą jest nasze miejsce prowadzenia działalności.
AGB stworzony z Trusted Shops copywriter prawniczy